z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

sobota, 5 listopada 2016

Pierwsze koty za płoty

W ubiegłym roku obiecałam sobie, że za ozdoby świąteczne zabiorę się wcześniej. Zapragnęłam mieć choinkę w tym roku ustrojoną w swoje dekoracje. Wyzwanie spore ale już teraz wiem,ze dam radę. Pierwsze koty za płoty i czuję się w tej materii pewnie. Postawiłam na bombki przestrzenne i wykonane techniką decoupage. Kolory u mnie to biel, zieleń, granat, srebro i złoto.
Trochę Was zanudzę zdjęciami










Bardzo jestem ciekawa Waszych opinii, wiem ze wśród nas jest wiele mistrzyń w tym temacie.
Pozdrawiam wszystkich zaglądających, życzę dobrej pogody  i ciekawych prac w każdej dziedzinie. Pozdrawiam ciepło.


32 komentarze:

  1. Wspaniałe, wspaniałe, świetne Ci to wyszło pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam, nigdy nie podjęłam takiego wyzwania. Te misterne bombki zdobione wewnątrz, bardzo mnie urzekły. Pozdrawiam serdecznie, ja bujam w obłokach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bombki . Ja muszę zacząć sezon bombkowy . Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej wcześniej się zabrać by zdążyć ze wszystkim.Pozdrawiam

      Usuń
  4. Muchas de nosotras ya estamos preparando los primeros trabajos Navideños y veo que tu has decorado las bolas muy bonitas!!!me encantan como quedan seguro que te lucirán mucho!!! acabo de conocer tu blog me quedo por aqui te dejo mi enlace.
    http://aliegunon.blogspot.com.es/
    Un abrazo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gracias por su visita, agradable comentario, saludar y dar la bienvenida

      Usuń
  5. Bombki są przepiękne, nigdy ich sama nie robiłam więc tym bardziej podziwiam. Już nawet nie mogę się doczekać Twojej choinki, to z pewnością będzie dzieło sztuki.
    Co do zamieszania to muszę Cię wyprowadzić z błędu, podsyciłaś mój apetyt na więcej!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem jak wypadnie, na pewno będzie zupełnie inna.Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. Ja w tym roku jak ty chcę mieć choinkę ze swoich ozdób a właściwie koronkowy bombek. Mam nadzieję że mi się uda. Twoje bombki są piękne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu czekam na zdjęcia Twoich prac, jak zawsze będą urocze.Buziaki

      Usuń
  7. Piękne te bombeczki.Pozdrawiam z lubuskiego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się przestrzenna bombka ze Świętą Rodziną. :) Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bombki wyszły Ci przecudne! Uwielbiam takie! Jedną kiedyś robiłam i wiem, ile pracy trzeba w nie włożyć. Są piękne! Co do ozdób na choinkę, to ja też mam plan, by na mojej w tym roku nie zawisła żadna bombka ze sklepu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie coraz więcej osób ozdabia własnoręcznie wykonanymi ozdobami dom.Czekam na Twoje zdjęcia,pozdrawiam

      Usuń
  10. Bombki są wspaniałe. Trzy lata ,także robiłam bombki, ale ze wstążki i techniką decoupage. Bardzo dużo było z nimi pracy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda,że robótki zajmują dużo czasu, to sama przyjemność.Pozdrawiam

      Usuń
  11. Choinka w tym roku, w Twoim domku będzie wspaniała! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu się śmieją, choinka bombiasta.Dziękuje za wizytę

      Usuń
  12. Będziesz miała piękną choinkę, gdzie będą wisiały Twoje śliczne bombki. * Bardzo dziękuję za bardzo miły komentarz u mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo piękne😄 Coraz bardziej świątecznie na blogach i dzięki temu coraz cieplej. Pozdrawiam również cieplutko.😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pojawiają się u dziewczyn same cudeńka, pozdrawiam

      Usuń
  14. Bardzo ,bardzo eleganckie i oryginalne bombki :) Podziwiam kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń