z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Na przekór

Witajcie
po dziwnej, niezapowiedzianej  wiośnie nadeszła, przynajmniej u mnie zima. Odzwyczaiłam się od mrozu a cały czas trzyma  około -6stopni. Spadło około 10 cm śniegu i świat jest piękny, jasny i czysty.
Jak wiecie nie lubię zimy i  myślami jestem już we wiosennym czasie.
Dzisiaj przyszła do mnie paczuszka z nasionkami, ucieszyłam się bardzo i z mety przystąpiłam  do projektowania nasadzeń w moim warzywniki i na kwiatowych rabatach.
Udało mi się kupić fajne nasiona ciekawych roślin jak : gipsówkę murową, fasolnik, balsamkę ogórkowa, okrę, szarłat trójbarwny, laurencję, felicję, wdówkę gwiaździstą
Kupiłam tez nasiona wszelakich ziół, różne bazylie smakowe, trybułę, szczypiorek czosnkowy, trawę cytrynową, lubczyk, kolendrę, cząber, estragon. Za dwa tygodnie będą pierwsze siewy do kuwetek
a wtedy to już wiosna za pasem.
Po otworzeniu przesyłki zrobiło się  bardzo kolorowo i wiosennie, muszę dodać ,że bardzo miło.
Pozdrawiam Was  Kochane serdecznie,  trochę w nietypowy sposób bo wiosennie w samym środku zimy.




Prawda,że się serducho raduje od kolorów i wyobraźnia pracuje.

33 komentarze:

  1. u mnie tak zimno,że wyobraźnia cos nie pracuj:((..a wiosny mi sie juz też chce:))

    OdpowiedzUsuń
  2. MIŁO,ŻE U CIEBIE WIOSENNIE, W DOMU, U MNIE NA MINUSIE I PADA SNIEG

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło. Buzia sama sie uśmiechnęła. Trzeba też pomyśleć, co będzie potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i pracowita wiosna zapowiada się w Twoim ogrodzie. Mam nadzieję, że ten śnieżek przyleci i do mnie :-), bo póki co mam mróz od dwóch dni, a zamiast śniegu marznący deszcz.
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie na dworze zimowo, w domu wiosennie, a u mnie dalej szaro i deszczowo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach....jak bym juz pogrzebała w ziemi....

    OdpowiedzUsuń
  7. To pierwsze zakupy masz za Soba - dużo tego , ja też już zaczęłam planować nasadzenia w ogrodzie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już trochę zamówiłam, też nie mogę się doczekać tego grzebania w ziemi:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz już pierwsze zakupy, a ja w tym roku sobie obiecałam że też będę siała ale czy coś z tego będzie to nie wiem bo u mnie lepiej by malować zioła niż siać i plewić. Ogrodnik ze mnie kiepski. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapachniało wiosną:)))) Już też nie mogę się doczekać:)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie też zimowo niestety, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. A u mnie szklanka i to nie ta na stole, ale na jezdni i chodnikach.. brr, dlatego aż miło popatrzeć na Twoje zakupy - będzie ciekawie na wiosnę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Po feriach pomyślę o wiośnie , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście wiosna wiosna prawdziwa u Ciebie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, trzeba i mnie pomyśleć o nasionkach!
    Tym bardziej, że w moim regionie póki co na zimę się nie zanosi. Śniegu ani odrobinki, a mróz z -2 st. to nie zima :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. wcale to nie były nietypowe pozdrowienia bo skoro kwitną Ci róże zimą to możesz sobie pozwolić na wszystko a już w szczególności na takie pozdrowienia :)
    buziaki***

    OdpowiedzUsuń
  17. no to poszalałaś kochana;-))))u mnie tez ciepło , boje sie ze magnolia lada dzien zakwitnie a potem przyjdzie mróz i bedzie po niej;-( p.s zapraszam do mnie na candy;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Również już planuję swój ogródek :) Muszę wybrać się na łowy nasion.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak najwięcej takich widoków poproszę;) wcale Ci się nie dziwię...ja już myslami jestem z wioną;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Też wybieram się na zakupy nasionkowe bo z wiosna jest dużo pracy w ogrodzie a czasu mało więc wolę teraz wszystko kupić.

    OdpowiedzUsuń
  21. gucci bags outlet
    I am really impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog.
    Is this a paid theme or did you modify it yourself? Anyway keep up
    the excellent quality writing, it is rare to see a great blog like this one these days.

    OdpowiedzUsuń
  22. Excellent beat ! I would like to apprentice whilst you amend your
    site, how can i subscribe for a weblog site?

    The account aided me a acceptable deal. I were a little bit acquainted of
    this your broadcast offered shiny transparent idea

    My webpage :: life insurance quotes Hamilton Montana

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń