z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

poniedziałek, 24 lipca 2017

Kwiaty w ogrodzie


Witajcie, kończy się powoli lipiec, lipiec tak zimny i deszczowy jakiego dawno nie było.
Wbrew pozorom roślinom to zupełnie nie przeszkadza, nie zupełnie róże są tak pozbijane przez deszcz ,że żal patrzeć. Powojnikom jak widać  pogoda służy



Rozkwitły pierwsze dalie a w kwiaciarni widziałam już wrzosy

Kwiatostany  hortensji są ogromne

W pełni kwitnienia są również  hosty

Pierwsze baldachy wiązówki kołyszą się na wietrze
Cudowne, drobne kwiaty rutewki całkowicie mnie zachwyciły
Takie jest to moje zimne lato.
Pozdrawiam gorąco wszystkich zaglądających, życzę Wam dużo ciepła i słońca.

7 komentarzy:

  1. Pięknie... Myślałam że jak tak zimno i ciagle pada noc nie rozkwitnie, mimo deszczu jednak co nie co kwitnie. U Ciebie dużo się dzieje, poowojniki robią wrażenie a u mnie lilie w końcu rozkwitaja:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak teraz czas na lilie, nie straszny im deszcz.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Wiosna i lato u mnie tez deszczowe.co robisz ,że powojniki rosną Ci tak wspaniale? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nogi w cieniu, głowa w słońcu i mocne ciecie na wiosnę.Pozdrawiam

      Usuń
  3. Pomimo braku słońca Twój ogród pięknie wygląda. Wypatrzyłam sobie coś nowego - to wiązówka, śliczna roślina. Jakoś dotąd jej nie spotkałam.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci dużo słoneczka na ten koniec lata.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe okazy kwiatów masz w swoim ogrodzie i jak widać są w dobrej kondycji - pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń