z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

wtorek, 23 maja 2017

Wszędobylskie fiolety

Witajcie Kochane, czy tylko ja tak mam, nie mogę nadążyć z pracami ogrodowymi. Wypielę i już mogę zaczynać od nowa coś nieprawdopodobnego z tymi chwastami. Pisałam już w ubiegłym roku,że planuję ogród w odcieniach fioletu, różu i bieli. Powoli wymarzony obraz ogrodu nabiera rzeczywistych wymiarów, gdzie nie spojrzę to fiolet, część kwiatów już kwitnie inne będą. Furorę wśród gości i sąsiadów robi glicynia, dała popis w tym roku.



Niespodziankę zrobiła mi moja paulownia, drzewo rośnie u nas jakieś siedem może osiem lat.
Zakwitła blado fioletowymi kwiatami .
Jeszcze nie wszystkie kwiaty się otworzyły, wyglądają pięknie jak storczykowe stożki.
Widziałam stare drzewo paulowni w parku w Francji i zapałałam bezgraniczną, niestety nie odwzajemnioną miłością do tej rośliny. Obsypana była chyba milionem kwiatów, mnie puki co
muszą wystarczyć ilość moich.
Nasadzenia w donicach i skrzynkach tez oczywiście w wymarzonych kolorach.






Taki mam widok z okna w kuchni


Dziękuję, że zaglądacie do mnie pozdrawiam Was oczywiście fioletowo, buziaki

12 komentarzy:

  1. Muszę sprawić sobie glicynię :))Cudnie u Ciebie:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z tymi kolorami jestem ciekawa tych zestawień, a ja na Glicynię czekam i czekam, a ona nic, pięknie zdobi Twój ogród, ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obkop wokół na średnicę 1 metra by ograniczyć korzenie, zakwitnie z pewnością.Pozdrawiam

      Usuń
  3. Pięknie u Ciebie:-) Podziwiam z radością A glicynie też chce mieć. Tylko musze czekać bo może w tym może w przyszłym roku będziemy odbudowywać taras zmieniać dach i elewacje na zewnatrz, więc nic wokół domu nie sądzę bo wiem że majstry zniszczą.
    Paulowania może się rozkreci z wiekiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak warto się pokusić o to piękne pnącze.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Jak pięknie u ciebie .Pozdrawiam i caluski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jak pięknie u Ciebie,cudowny klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję za odwiedziny i miły komentarz.Pozdrawiam

      Usuń