z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

wtorek, 9 lipca 2013

Ostateczne zmiany na tarasie

Słońca w tym roku mamy dużo a nasz taras jest bardzo nasłoneczniony, musiałam coś wymyślić by spokojnie można po pracy odpocząć, poczytać. Wiklinowa sofka świetność ma już za sobą i dla dwojga trochę mała. Jak to w życiu bywa,potrzeba matką wynalazku i tak powstał daszek.
Daszek uszyłam z żaglowego płótna i został rozpostarty na lekkiej konstrukcji drewnianej .Drewno rozbieliłam pastą wybielającą, po wyszlifowaniu metalową watą, świetnie widać słoje drewna.
Daszek jest co z siedziskiem? Wpadłam na pomysł by wykorzystać metalowe łóżko młodszej córki, z którego już nie korzysta. Takim sumptem mam tarasową leżankę, sofkę.  Uszyłam patchworkowy pled i wykorzystałam  kolory bordo, brudny róż, trochę łososiu , beże i zieleń.Mam w tym zestawieniu poprzednio uszyte poduchy i serwetę. Zamierzam doszyć jeszcze kremowe poduchy jak kocyk bawełniany. Teraz to nawet można oko potrenować na małej popołudniowej drzemce.


















Pozdrawiam, dziękuje za zostawianie komentarzy i odwiedziny.

46 komentarzy:

  1. jak ja Ci tego tarasu zazdroszczę:))ślicznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję bardzo,to są te dobre strony mieszkania w domku,buziaki

      Usuń
  2. Ooo jaka szkoda że tak do Ciebie Mariolu daleko, a może na szczęście, bo mogłabym się stać zbyt częstym gościem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu wcale nie jest tak daleko, zapraszam serdecznie.Może trzeba pomyśleć o spotkaniu na poważnie, buziaki

      Usuń
  3. Idziemy podobnym tropem:))Zajrzyj do mnie na mój taras:)Chyba mamy sporo wspólnego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, podziwiałam jest u Ciebie pięknie, buziole

      Usuń
  4. Tarasu Ci nie zazdroszczę bo mam też ładny. Ale chciałabym wypić kawę na Twoim tarasie z Tobą.
    Może kiedyś zrealizujemy takie malutkie ale marzenie.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu gdy będziesz w okolicy serdecznie zapraszam z chęcią wypijemy kawkę,pozdrawiam

      Usuń
  5. Mariolu toż to jak w bajce , naprawdę pięknie to wymyśliłaś :)
    Buziaki :)
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko dziękuję,trochę własnej pracy i już cieszy oczy.Korzystamy z tarasu w każdej wolnej chwili,również dzieci lubią tam przesiadywać.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Ten Twój taras jest bardzo usiądliwy:)))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, po całym dniu na "nogach" to mi się nalezy trochę posiedzieć, pozdrawiam

      Usuń
  7. Kochana , wypasiony Twój tarasik, a to siedzisko wymiata - pomysł godny naśladowania pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie i elegancko! I wszystko tak pięknie zestawione kolorystycznie. Nawet surfinia , też różowa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie jest na tarasie u Ciebie. Chętnie bym tam posiedziała :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko w swoich wojażach zawitasz w moje strony,taras czeka a ja jeszcze bardziej, buziaki

      Usuń
  10. Piękne miejsce. Chętnych na kawkowanie nie brakuje:)))Czy ja też się tam zmieszczę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozalio zawsze, z odwiedzających mój blog to Ty masz chyba najbliżej , serdecznie zapraszam

      Usuń
  11. Potrzeba matką wynalazków? Jestem pod wrażeniem, stworzyłaś Mariolko cudowne miejsce do wypoczynku. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu bardzo dziękuję, wypoczynek jest tez ważny, buziaki

      Usuń
  12. Pięknie to zrobiłaś:) Teraz nie tylko drzemkę, ale i porządny sen można odbyć:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój małżonek już wczoraj zaliczył i licytował się z pochrapywaniem ze świerszczami, pozdrawiam Krysko serdecznie

      Usuń
  13. Jest cudnie. Za 10 dni idę na urlop i też sobie zrobię taki daszek, juz nawet mam materiał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, jest fajnie w takim lekkim cieniu posiedzieć,czekam na zdjęcia,pozdrawiam

      Usuń
  14. Fotki jak z gazety o ogrodach, bardzo udane zestawienie no i ten patchwork-super. Ja na razie uszyłam patchworkową poduchę na huśtawkę ogrodową, pokażę w następnym poście, ale gdzie jej do twojego dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bądź taka skromna, patchwork,to patchwork.Dzięki za miły komentarz

      Usuń
  15. Znając Ciebie Piwonio, to dopiero jest tarasowych zmian początek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie to już koniec,teraz czas się delektować, czekam na Was na tym tarasie, buziaki

      Usuń
  16. Ha ha!!! A ja w ostatnim czasie też takie cuda szyłam:)))
    Twój taras prezentuje się ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Taras jest wspaniały, jestem nim zachwycona i leżanka i daszek, wszystko mi się podoba, robi fenomenalne wrażenie! Miałaś doskonały pomysł, taras wygląda jak z jakiegoś świetnego czasopisma. I jego otoczenie jest również cudne, tak sobie rajski ogród wyobrażam :)

    a najważniejsze, że można przyciąć komara po południu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu wciąż się rumienię,bardzo dziękuje i pozdrawiam bardzo serdecznie,zapraszam na kawkę jak będziesz w okolicy

      Usuń
  18. Świetny pomysł z daszkiem. Wszystko wygląda pięknie, można poleżeć, posiedzieć, super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ z Ciebie pomysłowa kobieta;-)
    Pięknie na Twoim tarasie. Daszek świetny, łóżko jako letnia sofa prezentuje się wspaniale. Aż chciało by się tam zasiąść z książką i kubkiem pysznej herbaty;-)
    Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie,chętnie z Tobą napiję się dobrej herbatki, pozdrawiam bardzo serdecznie,pa

      Usuń
  20. Krásna záhrada aj posedenie.
    Pekné letné dni.
    Jana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję,tylko słońca brakuje by tak sobie tu posiedzieć, buziaki

      Usuń
  21. zawsze miałam chęć na takie łoże na tarasie///niestety miejsca juz brak:((( pieknie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może hamak, masz możliwość jego zawieszenia, buziaki

      Usuń
  22. Ale miałaś pomysł! Posiedziałabym wieczorkiem na takim tarasie, ale u nas narazie noce zimne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzisiaj po tym deszczu zrobiło się wieczorem ciepło,aż miło pobyć na powietrzu.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale romantycznie - ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie w moich progach, bardzo mi miło Cię powitać,pozdrawiam serdecznie

      Usuń