z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

piątek, 29 grudnia 2017

Zawieszony czas

Witajcie, wreszcie mam trochę wolnego czasu, czasy tylko dla siebie. Sama nie wiem kiedy minął mi listopad i grudzień. Kładłam się z planami pracy i budziłam z planem na dzień i tak w koło.
Jest mi przykro ale nie zdażyłam zaglądać do blogowego świata. nie wspomnę już o pisaniu postów.

Dzisiaj to czas, który bardzo lubię, czas zawieszony pomiędzy świętami a przełomem roku. Dla mnie czas jakby zwolnił,mogę nacieszyć się odświętnym wyglądem domu, pozwolić na małą rozpustę w smakołykach i pobycia ze soba przy lampce dobrego wina.

Kilka zdjeć z tegorocznych dekoracji

kuchnia

Choinka w tym roku bez ozdób tylko ze śniegiem i światełkami. Taka mała rekompensata braku zimy za oknem.

Odświętne okno

Elementy świąteczne


Dekoracje w kościele w tym roku kolorowe


Dużo wykonałam tak zwanych lasów w szkle. To rodzaj mini ekosystemu bez podlewania

to małeprzykłady przeróżnych możliwości

Chciałabym  Wam  złożyć życzenia wszelkiej pomyślności i szczęśliwych dni w Nowym 2018 Roku,
by nie zabrakło zdrowia i radości a troski poszły w kąt.  Dosiego Roku.

26 komentarzy:

  1. Pomysłowe dekoracje zrobiłaś,urocze Tobie również dużo wspaniałych chwil, radości, zdrowia Do siego, Do siego Roku Kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ,naturalna choinka i piękne dekoracje . Niech Nowy Rok przyniesie spokój ,radość i wszystko co dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję również tylko szczęśliwych dni w 2018,pozdrawiam

      Usuń
  3. Slicznie masz w domu...bardzo przytulnie!
    Zycze Ci wspanialego roku 2018, niech bedzie taki jaki sobie wymarzylas! sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również wszystkiego co najlepsze w 2018.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Piekne dekoracje i cudowna choinka. Szczęśliwego Nowego Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dekoracje, ale lasy w szkle mnie urzekły. Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia lasów tyklo dwa pojemniki, reszcie nie zdążyłam zrobić zdjęć, jestem nimi zachwycona.Pozdrawiam sedrecznie

      Usuń
    2. Witam. Sposób z kijem od miotły znam, ale uważam, że nie jest bezpieczny dla mnie. Gdybym się na przykład potknęła i miała wywrócić, to nie miałabym czym się ratować, bo rękami się nie podeprę. Pozdrawiam i dziękuję za słowa otuchy.

      Usuń
    3. Gigo o tym nie pomyślałam,próbowałam pomagać.Pozdrawiam

      Usuń
  6. Wspaniałe dekoracje!!!Prześliczna choinka!!! Serdecznie pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie witam u siebie, jest mi bardzo miło.Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  7. Tak piękne i oryginalne dekoracje wprowadziły wspaniały świąteczny klimat w Twoim domu, który pokazują zdjęcia.
    Zachwycają ale i intrygują mnie te lasy w szkle. :)
    Dużo zdrowia i ogrodowych pomysłów w Nowym Roku! Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia.Lasy w szkle mnie też zafascynowały.Pozdrawiam

      Usuń
  8. Przepiękne dekoracje Mariolko, Twój dom wygląda zjawiskowo :)
    Dziękuję Ci za życzenia. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne dekoracje :)
    wszelkiej pomyślności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie udekorowałaś dom.Te roślinki w szkle wspaniale się prezentują. Kiedyś coś podobnego zrobiłam ale roślinki nie przeżyły. Pozdrawiam życząc spaniałego nowego roku, bogatego w miłe niespodzianki i owocnego w realizacje swoich planów. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Dekoracje w Twoim domu są wyjątkowe i śliczne!
    Lasy w szkle bardzo mi się podobają. Świetny pomysł. Będę się musiała zapoznać z tematem :)

    Kościółek wydaje się taki mały - zabytkowy? i niesamowicie uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy blog. Będę go częściej odwiedzala. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w moich skromnych progach, zapraszam serdecznie, pozdrawiam

      Usuń