z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

piątek, 23 czerwca 2017

Czerwcowy ogród

Ogród po prostu kipi swoja mocą witalną. Co chwilę zachwyca mnie nowy pąk,kwiat, chce się chłonąć  go jak gąbka. Jakże żałuję, że mam tak mało czasu na przebywanie w ogrodzie i obserwowanie jego zmian.

Dzwonki i bylica rozrosły się pięknie
Hortensje rozwinęły pąki
W ogrodzie zaczęły królować róże, to prawdziwy festiwal barw i kształtów



Dzisiaj u nas padało intensywnie, zrobiłam parę zdjęć po deszczu, rośliny wydają się jeszcze piękniejsze
liście kokoryczki w diamentowych koralikach
Hosty całe w kroplach deszczu
Róże, po prostu nie mogę oprzeć się robieniu im zdjęć
To ulubiona róża męża




Kończę zdjęciami ostróżek i ukochanej piwonii, która gubi już płatki po deszczu

Gdybym tak mogła przesłać Wam zapach ogrodu po deszczu i śpiew ptaków, to byłaby pełnia tego co mnie dzisiaj zachwyciło i rozrzewniło w ogrodzie.
Pozdrawiam Was kochane już po letniemu, niech ten czas kanikuły będzie dla Was prawdziwym odpoczynkiem i oddechem . Przesyłam buziaki

15 komentarzy:

  1. Twój ogród Mariolko wygląda urzekająco! Zachwyciły mnie róże bo u mnie w tym roku marnie, większość mi zmarzła. Masz śliczne odmiany.
    U nas też dziś padało i wciąż jeszcze mży ale wiatr się już uspokoił więc jest szansa na słoneczny weekend. Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo tak sobie myślałam, że różom poświęcę cały post, w tym roku są na prawdę urodziwe. Jeżeli jakaś odmiana Cię zainteresowała napisz, podam nazwę.Pozdrawiam

      Usuń
    2. Mam ogromny dylemat bo u nas róże nie bardzo chcą rosnąć pomimo wielu starań. Rozsądek podpowiada mi, żeby zrezygnować i skupić się na tym co jest. Serce mówi co innego. Muszę się zastanowić co dalej ale dziękuję!
      Buziaczki.

      Usuń
  2. Twój ogród wygląda jak z bajki! Ja również uwielbiam fotofgrafować kwiaty :)
    Wyobrażam sobie jak musi w Twoim ogrodzie...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się spełniać swoje marzenia o ogrodzie, dziękuję za miłe słowa. pozdrawiam

      Usuń
  3. Bajkowy ten Twój ogród, kolorowy, zadbany, tez mam niewielki ogródek, pewnie kidys pokażę...pozdrowienia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka mała perełka, czekam na relację z Twojego ogrodu, pozdrawiam

      Usuń
  4. Masz magiczny ogród..., który jest prawdziwą oazą... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozkoszuję się dla odmiany u Ciebie, zapach róż czuję, a śpiew ptaszorów wyobrażam, piękne te Twoje królowe i ten klimat uroczo........pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu, dziś róże nie wyglądają tak zjawiskowo po wczorajszej ulewie ale pachną nadal.Pozdrawiam

      Usuń
  6. Róże masz cudne i ogród taki tajemniczy....Pięknie,miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tajemniczy oj podoba mi się takie określenie.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń