z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

wtorek, 28 marca 2017

To i owo o ogrodzie

Witajcie, przeglądając Wasze blogi,  kwiatem miesiąca jest krokus. Nie będę oryginalna u mnie też królują


Ostatnimi czasy zapragnęłam pobawić się pędzlem i farbami.
Przygotowałam i pomalowałam materiał, z których uszyję poduszki

Wybrałam motywy wiosenne, będą ozdobą na święta.
W tym roku pomyślałam sobie by w ogrodzie pojawiły się wesołe akcenty.
Ta pomalowana deska zawisła na ogrodzeniu wybiegu moich kurek


Ta deska informuje.że wchodzimy do warzywnika



a ta wita moich gości



Wita gości także  moja starowinka Vip

Jeszcze myślę o kocie na płocie. Tak mi się zrymowało.
Na zakończenie kępa kwitnących ciemierników
Przed nami ponoć cudownie pogodowy weekend, wykorzystajmy ten czas na powietrzu i pracach w ogrodzie. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających, dziękuję za pozostawione komentarze.


15 komentarzy:

  1. Krokusy cieszą wszystkich i każdego z osobna we własnym ogródku. Myślę, że Twoje wielkanocne poduszki będą śliczne. Podobają mi się pomysłowe deski. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne krokusiki, dzięki nim jest chociaż troszkę kolorowo - tak na początek oczywiście.
    Pomysł na poduchy jest świetny, będą prześlicznie wyglądać. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa efekty końcowego Twoich poduszek i na prawdę jestem pod wrazeniem, jak super jest tak od a do z zrobić ozdobę do domu.
    Deseczki są odjazdowe, myślę że zrobią wrażenie na odwiedzających.
    Słonecznych pozdrowień moc przesylam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak uszyłam poduszki, muszę zrobić zdjęcia, dziękuję za komentarz, pozdrawiam

      Usuń
  4. Krokusy to piękne dzieło przyrody, ale Twoje pomysły i prace równie zachwycające :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krokusy faktycznie królują teraz w ogrodach,ma na nie tak czekamy.Ale te Twoje malunki są przeurocze.A jakich farb używasz ,że malowidła nie spiorą się?

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że posiadasz wiele talentów!!!

    OdpowiedzUsuń