z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

wtorek, 28 marca 2017

To i owo o ogrodzie

Witajcie, przeglądając Wasze blogi,  kwiatem miesiąca jest krokus. Nie będę oryginalna u mnie też królują


Ostatnimi czasy zapragnęłam pobawić się pędzlem i farbami.
Przygotowałam i pomalowałam materiał, z których uszyję poduszki

Wybrałam motywy wiosenne, będą ozdobą na święta.
W tym roku pomyślałam sobie by w ogrodzie pojawiły się wesołe akcenty.
Ta pomalowana deska zawisła na ogrodzeniu wybiegu moich kurek


Ta deska informuje.że wchodzimy do warzywnika



a ta wita moich gości



Wita gości także  moja starowinka Vip

Jeszcze myślę o kocie na płocie. Tak mi się zrymowało.
Na zakończenie kępa kwitnących ciemierników
Przed nami ponoć cudownie pogodowy weekend, wykorzystajmy ten czas na powietrzu i pracach w ogrodzie. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających, dziękuję za pozostawione komentarze.


14 komentarzy:

  1. Krokusy cieszą wszystkich i każdego z osobna we własnym ogródku. Myślę, że Twoje wielkanocne poduszki będą śliczne. Podobają mi się pomysłowe deski. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krokusy są wyjątkowe,pozdrawiam wiosennie

      Usuń
  2. Piękne krokusiki, dzięki nim jest chociaż troszkę kolorowo - tak na początek oczywiście.
    Pomysł na poduchy jest świetny, będą prześlicznie wyglądać. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poduszki są gotowe, wyglądaja fajnie, pozdrawiam

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa efekty końcowego Twoich poduszek i na prawdę jestem pod wrazeniem, jak super jest tak od a do z zrobić ozdobę do domu.
    Deseczki są odjazdowe, myślę że zrobią wrażenie na odwiedzających.
    Słonecznych pozdrowień moc przesylam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak uszyłam poduszki, muszę zrobić zdjęcia, dziękuję za komentarz, pozdrawiam

      Usuń
  4. Krokusy to piękne dzieło przyrody, ale Twoje pomysły i prace równie zachwycające :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  5. Krokusy faktycznie królują teraz w ogrodach,ma na nie tak czekamy.Ale te Twoje malunki są przeurocze.A jakich farb używasz ,że malowidła nie spiorą się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akrylu do malowania drewna, pozdrawiam

      Usuń
  6. Widzę, że posiadasz wiele talentów!!!

    OdpowiedzUsuń