z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

poniedziałek, 22 lipca 2013

Tamarillo

Dzisiaj krótko, podaję rozwiązanie roślinnej zagadki. Na zdjęciu w moim ogrodzie jest drzewko pomidorowe- Tamarillo http://www.sedi-fruits.at/asortyment/tamarillo

Mam je drugi rok i pięknie przezimowało w chłodnym widnym pomieszczeniu a w tym roku zaowocowało. Nie mogę doczekać się w pełni dojrzałych pomidorów.







Wyglądają apetycznie, zobaczymy jak będą smakować.
Zdjęcia dojrzałych pomidorków z internetu, moje jeszcze zielone ale pokaże jak dojrzeją.

12 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe drzewko.Czekam na relacje jak będą dojrzałe owoce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie ładne pomidorki muszą być pyszne ! Chociaż to rożnie bywa ,koniecznie zdaj relacje bo nigdy takich nie jadłam .
    Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W życiu bym nie zgadła...nie wiedziałam, że mogą rosnąć na drzewku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda bardzo apetycznie! ale Ty masz trudne zagadki. pozdrówki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykłe.szkoda ,że nie zimują w gruncie.

    OdpowiedzUsuń
  6. To była bardzo trudna zagadka. Nie znałam takich pomidorów :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dziwaczki, nie wiedziałam, że takie cudo istnieje!

    OdpowiedzUsuń
  8. No widzisz Mariolu , człowiek całe , życie się uczy , ani nie wiedziałam , że taka roślina istnieje ...., a jednak :))) jest :)
    Buziaki ślę :)) i życzę słonecznego dzionka :)))
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę takie cudo. Jestem bardzo ciekawa jak smakują te pomidorki. Poproszę o opinie. Pozdrawiam bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę, ale wyglądają apetycznie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń