z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

środa, 15 sierpnia 2012



Witam wszystkie  dziewczyny biorące  udział w zabawie ogłoszonej na moim blogu ,ale nie tylko.
Jest mi niezmiernie miło,że aż tyle osób wzięło udział w zabawie.Wierzcie mi  nie spodziewałam się tego zupełnie, jest z tego powodu bardzo przyjemnie .W związku z tym oprócz pojemniczka przyznałam jeszcze trzy "pocieszycielki". Nie przedłużając ,podaję wyróżnionych

Pierwsze miejsce przyznaję dla Ani z blogu mój dom - moja przystań 
Wyróżnienia  
  1.Orin z blogu http://bialawalizka.blogspot.com/
  2.dla Mamon z blogu Ozdobnik-czyli babski kram
  3.Martuchnaj  z blogu życie jest piękne

Bardzo proszę podajcie adresy na e-maila   [ tmariola@wp.pl] adresy pod które wyślę pojemnik oraz wyróżnienia niespodzianki.


Jeszcze raz dziękuję za tak liczne zainteresowanie zabawą ,gratuluję szczęściarom ,pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę jeszcze letnich dni i dużo słoneczka, przesyłam buziaki.

22 komentarze:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyń;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję szczęściarom i dziękuje za miła zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Wygranym! i dziekuję za zabawę
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za zabawę!Wielkie gratulacje dla wygranych.No i serdeczne pozdrowienia dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o rany !!! pierwszy raz coś "wygrałam" w candy :))) bardzo bardzo mi miło i bardzo dziękuję :* już lecę podać mój adres :))
    dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranych!
    Dzięki za miłą zabawę! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dziekuje za zabawę..pozdrawiam oczekując na gości:)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwyciężczyń:))))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej!!! ale się cieszę,zaraz prześlę adresik, dziękuję pięknie za zabawę i gratuluje pozostałym wyróżnionym dziewczynom.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję udanej zabawy i oczywiście zwyciężczyniom.Ja się troszkę zagapiłam...ale chętnie ustawię się w kolejce po następnego cukierasa ( jestem pewna , że takowy będzie :)), pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej ale się cieszę, nawet się nie spodziewałam bo uznałam, że moja dobra passa już minęła gdyż w tym roku nie przytuliłam jeszcze candy a tu proszę taka niespodzianka wspaniała:) adresik zaraz podeślę na @. uśmiech z twarzy mi nie schodzi;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Znowu omineła mnie fajna zabawa , ale dlaczego mnie to nie dziwi... gratuluje zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :D Ogromną radość mi sprawiłaś, chyba przeczuwałaś, że ciężkie dni przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla zwycięzcy i dziękuję za wspólną zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję szczęśliwcom :) i dziękuję za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzień dobry
    Ślę Ci uśmiech szczery wraz z powiewem lata...
    Życzę Tobie miłości od całego świata ...

    UŚMIECHAM SIĘ DO CIEBIE
    TAK CO DZIEŃ WITAM CIĘ
    BĄDŹ ZDRÓW,JUTRO WPADNĘ ZNÓW
    BUZIACZKI

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey There. I found your blog using msn. This is a very well written article.

    I'll make sure to bookmark it and come back to read more of
    your useful information. Thanks for the post. I'll
    certainly comeback.

    Here is my page :: website display

    OdpowiedzUsuń