z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

  Nowe zwiastuny wiosny
 Wstawiam par zdjęć z rozkwitającej w moim ogrodzie wiosny ,może poprawią Wam humorki.


  Mam jakiś problem ,zginął mi ostatni post z magnoliami ,nie wiem jak się to mogło stać.



                                        Pąki i listki na jabłoni


                                                   Pączki na jabłonce rajskiej



                                                              Rozchodnik



                                                      Pracowita pszczółka




                                                  Pędy hortensji pnącej wspinają się ku górze



                                            Na takie widoki musimy jeszcze  poczekać ,
                                                      i to  bardzo dobrze







                             Na moje kochane ostróżki nie mogę się już  doczekać

Miłego oglądania  i może już będzie na prawdę ciepło .

16 komentarzy:

  1. Masz ci babo placek:( Zdążyłam jednak zobaczyć Twoje magnolie. U mnie ich nie będzie w tym roku, zmarzły:( Zdjęcia piękne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,
    jestem tu po raz pierwszy ale z pewnością nie ostatni :)
    kocham rośliny ! a piwonie baardzo !
    pozdrawiam
    i zapraszam do mnie
    http://malinowo-waniliowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj późnym popołudniem magnolie jeszcze były :/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez widzialam magnolie, musialas nieuwaznie kliknac na "usun".
    Ja tez uwielbiam ostrozki, szczegolnie takie mocno niebieskie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ale widoczki :))pozazdrościć no!

    OdpowiedzUsuń
  6. już mówią ma być coraz cieplej piękne zdjęcia

    Czy już ktoś Cię dziś przywitał?
    O humorek Cię zapytał?
    Życzył Ci miłego dnia?
    Zrobię więc to teraz ja.
    Dużo słonka i radości
    na Twej buzi niech zagości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez uwielbiam ostróżki :)
    U nas dziś okropna pogoda leje i przestać nie zamierza !
    Ale niech podlewa ,roślinki pewnie się cieszą :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny masz ogród, aż chce się wiosny jeszcze bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kwiaty ... co wstaje rano i patrzę przez okno to zieleń bardziej soczysta... kocham za to wiosnę :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Blogger coś ostatnio psikusy nam robi!!! mi znika lista obserwowanych blogów dość często!!! Wiosna u ciebie cudna, ogród przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj:)
    Piękna wiosna u Ciebie:)Ach, patrząc na piękne dojrzewające winogrona i apetyczne gruszki, rozmarzyłam się....ale i na to przyjdzie kolej:)
    Jak zawsze dziękuję za miłą niespodziankę;)i podpowiedź odnośnie krzaczka, wreszcie wiem, jak się nazywa:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku u mnie nawet magnolia jeszcze nie zakwitła, tak zimno i pochmurno ciągle.
    Czekam na tą wiosnę i czekam, ale nadzieja w sercu jest, że wreszcie się zjawi;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja wlaśnie w weekend szukałam rajskiej jabłonki i nigdzie nie mogę jej kupić. Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń