z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

środa, 15 lutego 2012

Za oknem bardzo śnieżna zima a w domu pachnąca szafirkami wiosna

                                                                                                                                                                                                                  
                 


Tradycyjnie  rozczulają mnie  połączenia zimy i wiosennych kwiatów. Mam mieszane odczucia, czy zachwycać się pięknymi obrazami namalowanymi przez zimę, czy pięknym szafirkiem ?
Wciąż uważam ,że tak wielkie kontrasty się przyciągają i ciągle zaskakują  na swoją urodą.

5 komentarzy:

  1. Myślę że i zimowa zawierucha i wiosenne kwiaty mają w sobie urok. Trudno wybrać hmm.....

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę zlikwiduj weryfikację słowną, bo trzeba wpisywać, aż dwa słowa i są też wielkie litery! Jest to okropnie uciążliwe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi ale niestety nie ma już opcji usunięcia weryfikacji obrazkowej.Mam nadzieję, że ta niedogodność nie będzie wielką przeszkodą w dzieleniu się spostrzeżeniami.

      Usuń
  3. Mam nadzieję za na 2 rok tez tak zrobię.

    OdpowiedzUsuń