z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

czwartek, 6 marca 2014

Róż i mięta

Witajcie
długo mnie nie było w wirtualnym świecie ale byłam niezmiernie zajęta. Remontowaliśmy pokój dla dziewczynek, w miejsce mojej pracowni, pracowni, która tak właściwie stała pusta tylko od czasu do czasu coś w niej się działo. Wiecie jak przy remoncie, farby, szlifowanie, renowacja mebli, malowanie ale komu ja to mówię, wszystkie wiecie. Po brudnych pracach czas na te przyjemniejsze jak szycie dodatków, obicie na nowo krzesełek i wszystko inne co bardzo lubię robić. Spieszyłam się z wszelkimi pracami bo przecież wiosenka puka do bramy ogrodu a tam to dopiero będzie pracy, która kocham. Wszystko będzie jeszcze pogodzić z obowiązkami zawodowymi. Ale teraz po kolei:

Łóżeczko z baldachimem w uwielbianym kolorze jego właścicielki, u góry motyw korony

Narzuta i poduszka to ukochane sówki






Przeciwległa ściana to mięta, drugi ukochany kolor




Aplikacja na narzucie to ulubione trampki właścicielki drugiego łóżka

Na półeczce przysiadł anioł


Tu na odnowionym krześle
oraz odpoczywający na łóżku



Dekoracją jest również szyfonowa spódniczka
 


Na koniec ogólny widok pokoju, nie ma jeszcze dywaników i lampy




Zarzuciłam Was zdjęciami ale tak a jestem zadowolona. Kosztowało to nas dużo pracy ale myślę,że  warto było.
Pozdrawiam Was Kochane serdecznie, witam nowe obserwatorki, bardzo mi miło Was gościć. Następne posty to już  ogrodowe klimaty, nie mogę się doczekać siania, pikowania i niestety pielenia.
Pomyślicie zwariowała baba ale tak chyba każda z nas ma na wiosnę. Przesyłam pozdrowienia i uściski, muszę nadrobić zaległości w odwiedzaniu Waszych blogów, pozdrawiam wiosennie.

49 komentarzy:

  1. Efekt jest niesamowity, ..musiałam obejrzec jeszcze raz...pieknie!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Typowo dziewczyński pokój, pieknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przywołałam Cię myślami!!! Wiem to na pewno! Powód przywołania zostawiam na sam koniec.

    Pokój jest wspaniały, jestem nim zachwycona, wspanaiłe połączenie kolorów, przepiekne łóżeczka, kapa z trampkam jest niesamowita, sówka wspaniała, aw Aniołku zakochałam się od pierwszego wejrzenia - jest przecudnej urody. Mam szczerą nadzieję, że będzie Stróżem dla tych małych Istotek, którym stworzyliście prawdzwe królestwo. Widać, że poój został urządzony nie tylko ze smakiem ale także z miłością. Bałam się gdy oglądałam zdjęcia, że nie będzie takiej ogólnej fotki, cudownie, że ją zamieściłaś. Bardzo Cię proszę żebyś nie zapomniała nam opisać reakcji dziewczynek. Bardzo też mi sie spodobała ramka z literką N, myślę, że powielę kiedyś ten piękny pomysł i zdjęcie portretowe też piękne.

    A teraz rzecz kolekna - prośba o radę. Chciałabym przywitać wiosnę peknymi roślinami na balkonie, nie wiem tylko co powinnam lub co mogę już teraz posiać. Mam dość spory parapet i mogę trzymać roślinki narazie w domu. Ale co? Wiem, że jak nikt inny znasz temat i dlatego jak znajdziesz chwilkę to licze na podpowiedż. W końcu nie każdemy róże w styczniu kwitną w ogrodzie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, coś jest z tym przyciąganiem, dziękuje za pochlebny komentarz, to miłe.Wieczorem odpowiem Ci na pocztę na Twoje zapytanie, buziaki

      Usuń
  4. Odjazdowe , wypasione i piękne , warto było czekać na Twój post , warto pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu, takie miłe słowa z samego rana to jak miód na serducho, ślę buziaki

      Usuń
  5. Mariolu, widzę,że ostro szyjesz i to jak! Trampki najlepsze!
    Tęsknię już za Twoim ogrodem:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozalio ja też już nie mogę się doczekać ogrodu w wiosennej szacie,ciesze się ,że darzysz go sympatią, za komentarz odnośnie postu bardzo dziękuję, buziaki

      Usuń
  6. Pokoik cudny, masz się czym pochwalić :-)
    Kojarzy mi z buziakiem na dobranoc i słodkich snów :-) Właścicielki na pewno zachwycone.
    Masz racje trzeba brać się do roboty bo jak sie zacznie praca w ogrodzie to juz reszta z głowy ;-)
    Fajnie , że już jesteś:-) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko dziękuje za tak miłe słowa, cieszę się jak dziecko. Nie mogę się doczekać przyjazdu dziewczynek, jedna z nich ma 8 urodziny więc to taki prezent, buziaki i wiosenne pozdrowienia

      Usuń
  7. wszystko jest do podziwiania POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinię, pozdrawiam bardzo serdecznie

      Usuń
  8. Pokoik wygląda ślicznie, jest taki romantyczny! Warto było się pomęczyć. Ja sezon w ogrodzie już zaczęłam. Narazie tylko porządki po zimie. W tym roku wegetacja tak szybko się zaczęła. A chwasty - bujają jak w maju!
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, porządki po zimie zrobiłam już dawno, jak tylko pogoda u mnie na to pozwoliła, zostało mi teraz wyczesanie trawników i rozgarniecie kopczyków z różami. Potem nawozy i pozostaje słuchać jak wszystko rośnie, dziękuje ,że wpadłaś, buziaki

      Usuń
  9. Piękny efekt. Napracowałaś sie, ale warto było:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne dodatki księżniczka na pewno zachwycona :-)))
    pozdarwiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeslicznie, prawdziwy raj dla dziewczynek...wszystkie dodatki wspaniałe!! najbardziej podoba mi się baldachim nad łóżkiem;)
    Pozdrawia cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. przecudny kącik dla dziewczyn :)
    UROCZY!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama bym z chęcią zamieszkała w takim pokoju :) Oj, było warto remontować!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokój mi się podoba ale sówki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowity pokój!!!Wykonaliście kawał roboty ale efekt jest piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczynki pewno będą skakały z radości :))). Cudowny pokoik im urządziliście i miłych kolorach dla dzieci. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju, jak pieknie wszystko urządzone:) Chyba znalazłam parę inspiracji:) Dziękuję kochana, miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześlicznie...i te wszystkie szczegóły, takie jak trampeczki...super...:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne dekoracje są wszystkie prace są śliczne.Wróciłam do was znowu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń


  20. Hello, zapach piwonii.

    Good feeling works.
    Thank you for your support all the time.

    Greeting
    From Japan, ruma ❃



    OdpowiedzUsuń
  21. Pokój jak z bajki :) gdybym była znowu dzieckiem to byłby dla mnie wymarzony pokój :)

    OdpowiedzUsuń

  22. Ha sido un placer visitar tu bloc, te invito a visitar el mío, i el nuevo post sobre la limpieza ecológica y una manualidad que te encantarà.
    Espero que nos volvamos a ver y si no eres seguidora me encantaría que lo fueras, te espero en mi bloc elracodeldetall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wesołego Alleluja!

    wracaj do nas!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń