z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

piątek, 18 lipca 2014

Moje lato

Witajcie pięknym i ciepłym  latem.  Pogodę mamy fantastyczną,  która pozwala na zagarnianie całymi garściami uroków lata. Trochę czasu wolnego przewiduje w drugim tygodniu sierpnia ale czy wtedy będzie tak pięknie? Tyle się wokół dzieje,że czasami nie ogarniam wszystkiego w takim stopniu jakbym chciała. Nie lubię półśrodków ale czasami muszę się nimi posługiwać by wszystko spiąć w całość. Praca, dom, ogród trochę tego jest, wieczorami padam z nóg. Najbardziej boli mnie brak czasu na moje szyjątka i inne "prace ręczne".

 Ostatnio a właściwie tylko zrobiłam jedna rzecz, metryczkę w formie dekoracji do pokoiku dziecka.

Tu w trakcie malowania



Jestem już po lawendowych i ziołowych "żniwach". Nie pościnałam całej lawendy, było mi żal ogałacać całe rabaty. Pięknie zasychają pęczki  w cieniu

zrobiłam tez wianek na drzwi







Kilka migawek z ogrodu




Koronkowe kule hortensji "Anabell"
Ulubiony kolor hortensji
Omieg wielki obstąpiony w dziesiątki skrzydlatych wielbicieli za pewnie słodkiego nektaru


Rzut oka na warzywniak, chciałabym by lato było u nas zawsze.

Tu świeżo założony zielony dach, dach obsadzony różnymi gatunkami macierzanki


Pozdrawiam Was serdecznie, dziękuje za odwiedziny i komentarze. Cieszmy się pięknem nas otaczającym i gromadźmy energię z lata na słoty i chłody. Buziaki , wszystkiego dobrego.

32 komentarze:

  1. Mariolu ..cieszę się że jesteś :)
    Ależ u Ciebie obrodziło ze wszystkim ...a zwłaszcza z lawendą ...ja mam tylko jeden taki pęczek ..wystarczy za rok będzie ich więcej ....wianek pachnący ekstra ...nie ma to jak naturalne wianki , pachnące ...
    Uściski ślę gorące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko tęskniłam, myślałam ,wreszcie złapałam trochę oddechu i innego spojrzenia na otaczający mnie świat. Wianek z lawendy taki prosty w wyrazie a coś w sobie ma, buziaki

      Usuń
  2. taki zielony dach to moje marzenie:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To można zrobić z każdym dachem, jak się zdecydujesz służę fachową poradą, letnie buziaki przesyłam

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Witam w klubie jej miłośników, pozdrwiam Gosiu serdecznie

      Usuń
  4. Ach ta lawenda. Piękny dach i piękne lato więcej do szczęścia nam nie potrzeba. Pozdrawiam gorąco Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak dla kochających lato, znam takich co za nim nie przepadają.Zosiu wszystkiego dobrego

      Usuń
  5. Bajeczny ogród, Mariolu pozdrawiam letnio wakacyjnie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, tylko nie zapomnianych chwil tego lata Ci życzę

      Usuń
  6. Swietny pomysl z obsadzonym dachem, Kwiaty masz nieziemskie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Mariolko. Świetnie Cię rozumiem, sama też cierpię na brak czasu. Praca i ogród zajmują praktycznie cały dzień. Ale latem trzeba się nacieszyć! Urocza jest ta literka a lawendowy wianuszek wygląda fantastycznie. Bardzo ciekawie wygląda ten zielony dach - super pomysł.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń