z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Lato w kolorze niebieskim

Dzisiaj część dalsza zabawy w kolory lata u Krysi na blogu. Miałam spory kłopot z tym kolorem aby niezmiennie kojarzył się z latem. Po namyśle zdecydowałam się na zdjęcie wnusi w basenie, na którym wszystko jest w kolorze blue.





U mnie twórczo właściwie nic się nie dzieje. Wolny czas poświęcam ogórkom, które rosną na potęgę
więc je kiszę i robię w occie. Również fasolka pięknie owocuje tylko buraczki jakieś takie marnawe,
nasza gleba jest na nie za lekka. Przepięknie rosną dynie i cukinie przysłowiowy zielony dywan w pomarańczowy i żółty deseń.






Tu ogarnia mnie błogie lenistwo z książką w reku


Na koniec mini zagadka. Czy wiecie jak nazywa się ta roślina?
Pozdrawiam wszystkich tak licznie zaglądających, życzę wszystkim jeszcze wielu pięknych, letnich dni. Przesyłam całuski

43 komentarze:

  1. Piękny ten Twój niebieski :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za umieszczenie informacji o Zabawie :-)
    Blog wpisałam na listę
    a zdjęcie jest zamieszczone tutaj kliknij...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    Bardziej niebiesko to chyba już nie można :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę dyni, u mnie żadna się nie ulitowała i nie będzie w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dynie zwariowały, będzie ich sporo.Pozdrawiam Danusiu serdecznie

      Usuń
  4. A jak głosować ?
    Link poproszę .
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę wejdź do Krysi na bloga, tam jest wszystko opisane.Pozdrawiam

      Usuń
  5. Zdjęcie w basenie piękne.....

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest chyba kwiat motyli - budleja, musze sobie taki sprawic, aby mnie odwiedzaly motyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to jest sadziec, motyle szaleją na jego kwiatach.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Byłam blisko Ciebie? Ojeja, a wiesz z przyjemnością bym na kawkę wpadła :-)
    U mnie też ogórki obrodziły, klęska urodzaju ... zamykam oczy i wszędzie widzę ogórki :-) dynie mi sie z cukiniami poplątały ... za gęsto, niektóre juz powchodziły na płot i na choinki
    Niebieskie zdjęcie super!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem melduj się,że jesteś blisko.Pozdarwiam

      Usuń
  8. Zadanie w zabawie wykonałaś super, bo niebieskie zdjęcie baaaardzo niebieskie, a roślinka to chyba sadziec konopiasty.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kochana masz rację to sadziec.Wspaniała roślina do cienia. Znawczyni roślin z Ciebie, gratuluję i pozdrawiam

      Usuń
  9. U mnie w kuchni też ogromny zapas ogórków :)

    Pozdrawiam cieplutko i z przyjemnością obserwuje :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. oj jaki masz cudny hamaczek:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo wygony , dużo lepszy niż ławeczka.Pozdrawiam

      Usuń
  11. Pięknie ujęłaś lato w w kolorze niebieskim a najpiękniejszy kwiatuszek lata to ta wnusia w basenie. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak korzystała z niego na wakacyjnym wyjeździe do woli, pozdrawiam Zosiu serdecznie

      Usuń
  12. Śliczne to zdjęcie z wnusią! A u nas jakby na odwrót - ogórki w tym roku kiepskie za to buraczki bardzo dorodne. Każdy sezon jest inny.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej jest różnorodnie, pozdrawiam serdecznie

      Usuń