z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

wtorek, 28 lutego 2012

Usuwanie weryfikacji komentarzy

Wiele osób prosi mnie o usunięcie weryfikacji komentarzy. Próbowałam wielokrotnie, niestety nie ma u mnie w ustawieniach takiej opcji.
Szukałam w wielu pomocnikach Bloggera, niestety wszędzie jest opis do STAREGO WYGLĄDU strony z ustawieniami, a ja już założyłam bloga, gdy był NOWY WYGLĄD.

Może ktoś, kto ostatnio założył bloga wie, w jaki sposób usunąć ten męczący dodatek?

Z góry dziękuję za pomoc :)

1 komentarz:

  1. witam:)
    Kiedy wchodzisz na swoje konto po prawej stronie jest taki obrazek kółeczka z ząbkami -taki trybik ,kliknij na to i tam jest opcja starego interfejsu,kliknij,pokaże się stary interfejs,wejdź w ustawienia,potem w komentarze,tam jest moderownie komentarzy - wyłącz i weryfikacja obrazkowa - zaznacz nie i gotowe ,potem możesz sobie zmienić na nowy interfejs. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń