z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

wtorek, 19 lutego 2013

Na przekór zimie

Dzisiejszej nocy zasypało nas, spadło dobre 10 cm śniegu. Już mi się nie chce podziwiać widoków tej zimy, ale będąc obiektywną było rano pięknie. Pojawiły się ptaki w stołówce,nie było ich parę dni
teraz gdy zasypało wszystko znowu przyleciały się wspomóc.
Patrze przez okno, znowu sypie takimi płatkami jakby ktoś u góry pierzynę rozsypał.
Mam dość zimy,wypowiadam jej wojnę w postaci wyeliminowania jej ze zdjęć  i postów.To ostatni post z mojej strony o zimie.
Na przekór tej pogody pokażę Wam nad czy m wczoraj pracowałam i może właśnie ta tematyka
tak nastroiła mnie przeciwko zimie brr...

Pokaże Wam trochę wiosenki dla poprawy humorków i ku odgonieniu wszechobecnej melancholii.

Zdjęcie nie najlepszej  jakości ale jest tak ciemno

Jeżeli przywołałam uśmiech i miłe skojarzenia w tym ponurym dniu to dla mnie wielka radość, przesyłam Wam buziaki.


62 komentarze:

  1. Dziękuję, piękne te domeczki. Ale jak ta zima sobie nie pójdzie to normalnie dostane świra.
    Patrzę przez okno u mnie też sypie a na dodatek tak mi ryją krety że coś okropnego, nie chce się nic. Po prostu one mnie też dołują bo taki miałam w zeszłym roku piękny trawnik. Nic tylko siąść i płakać. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zima źle na nas wpływa,trzeba sobie pomagać ją znosić,pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczne domki dla ptaszków no i najfajniejsze, że są tak kolorowe.
    U mnie świeci piękne sońce:) Więc posyłam kilka ciepłych promyczków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara z Ciebie, u mnie ciemno jak wieczorem,dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  3. jakie piękne:)))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladne, takie delikatnie kolorowe, widze je w pokoju dzieci, wnukow...moja starsza wnuczka zarazila sie ode mnie pasja ptasia...to dobra pasja, takie ptaszki Twoje na pewno sie dzieciom i nie tylko dzieciom spodobaja.Jutro sie wybieram po raz drugi do kolibrowego domu, gdzie koliberki lataja po domu jak po wlasnych terenach..cos niesamowitego...zrobie pewnie post!pozdrawiam i przesylam troche , tutaj, porannego slonca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko jak to jest ważne by starsze pokolenie umiało,chciało i miało czym zachwycić dzieciaczki. Wcale jej się nie dziwię,że zakochała się w ptakach, chyba nic bardziej ulotnego na zarazem
      cudownego. Z niecierpliwością oczekuje kolejnego reportażu, buziaki z zimowej krainy

      Usuń
  5. Jakie śliczne i takie kolorowe !!! Z czego je zrobiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie ktośtę samą pierzynę rozpruł, teżpadało jak diabli!
    co do domków to są przeurocze, te kolorki takie piekne i radosne i czujęjuż wiosnę gdy na nie patrzę!!!
    pudełko na skarby z poprzedniego posta jest świetne, nie zdązyłam skomentowac, ale chcę żebyś wiedziała, że podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby było śmieszniej to jeszcze pada,dziękuje Aniu za komentarze,buziaczki

      Usuń
  7. Jak zwykle u Ciebie pięknie :)
    Bardzo Ci dziękuję za wskazówki dotyczące dekupażu , jesteś kochana :)
    Ściskam Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach zapomniałam oczywiście polecany kurs zamówiłam :)

      Usuń
    2. Cieszę się,że Ci się przyda,pozdrawiam

      Usuń
  8. Śliczne!!! Takie wiosenne:)Ja też mam dosyć tej zimy...no i śnieg mnie dzisiaj wkurzył na maksa! Pozostało liczyć dni do marca, później poleci już z górki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie masz rację,jak będzie zobaczymy,pozdrawiam

      Usuń
  9. Są śliczne:)))))Wyeliminuj jeszcze zimę z banerka, będzie jeszcze bardziej wiosennie:)pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam,że u nas też biało co mnie dość mocno zaskoczyło.
    Prace śliczne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wszędzie popadało, Jolu dzięki i ślę buziaki

      Usuń
  11. ale piękna ta wiosna u Ciebie !!!

    u nas dziś tez śnieg :( a buuuuuuu

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. czekamy na wiosnę mocno pozdrawiam serdecznie życząc miłego wieczoru i dobrego humoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przyjdzie wiosna to i humor się poprawi,buziaki Agatko

      Usuń
  13. zapraszam na link party do mnie :) twoje cudeńka idealnie się nadadzą bo to "Wiosennie Przebudzające Link Party";) będzie mi bardzo miło jeśli dołączysz :D
    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wolnej chwili zaglądnę, pozdrawiam i dziękuje za zostawiony komentarz

      Usuń
  14. Zima zniknęła, jak popatrzyłam na Twoje śliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to siedź i patrz może zaczarujesz zimę by sobie poszła,buziaki

      Usuń
  15. Na sam ich widok buziak się raduje...są wspaniałe...taki widok gdy za oknem jest co jest:( jest wskazany;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Boskie domeczki :D Też chcę takie! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności.
    Wiosny mi się chce!
    Zima mnie zmęczyła do spodu i nienawidzę bieli (przynajmniej na jakiś czas).
    U nas nasypało tego białego czegoś i znów wizja ciepełka odsunęła się w siną dal.
    Dobrze chociaż, że ptaszyska nie dają za wygrana i o świcie wydzierając się za oknem wabią wiosnę.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się wydzierają to już bliżej niż dalej,pozdrawiam

      Usuń
  18. Pocieszyłaś nie tylko moje oczy.
    Pięknie się napracowałaś,nie jeden ptaszek chciałby zamieszkać w takim domku :))
    Pozdrawiam
    Ollina

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczności!!!
    A ja dzisiaj malowałam ptaszki dla poprawienia nastroju:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest ,że podświadomie robimy wszystko aby wiosna przyszła,buziaki

      Usuń
  20. Mój uśmiech na widok tych domków, pewnie gdyby nie uszy nie miał by końca. Śliczne,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Są te domki wspaniałe! A z czego wykonane? I Ty to sama zrobiłaś? Niewiarygodne Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama,chyba wszyscy przestawiają przez siebie wykonane cudeńka. Wykonane są z kartonu i szyte,pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  22. Twoje domki ptaszkowe przywołują uśmiech i bardzo pozytywnie nastrajają. Są śliczne i delikatne jak wiosna, która już niedługo (mam nadzieję) zawita. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Ewo żebyś miała rację z przyjściem wiosny,tęsknie za nią.Przesyłam buziaki i pozdrowienia

      Usuń
  23. Są cudne! Taka wiosna z nich bije :-) mam wrażenie, że i w Tobie już jest :-)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda,mam dużą werwę do pracy z czego cieszę się.Pozdrawiam,buziaki

      Usuń
  24. Są piękne ,myślałam ,że z drewna,a to karton:))
    Twoja pomysłowość nie ma końca:)
    Cudne!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,z drewna byłyby ciężkie,tak przynajmniej myślę,buziaki

      Usuń
  25. ach są przesliczne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  26. O i to jeszcze jaki uśmiech :)))są cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,dziękuje za odwiedziny i komentarz,pozdrawiam

      Usuń
  27. Prześliczne,żal że nie są drewniane w ogrodzie prezentowały by się wyjątkowo pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też myślałam, że są drewniane :) Piękne, sama nie wiem który domek ładniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, bardzo dziękuje za miły komentarz,ciesze się,że Ci się podobają,przesyłam buziaki

      Usuń
  29. Każdy ptaszek cieszyłby się z takiego uszytego domku:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś bardzo miła,dbasz o ptaszki:) by miały kolorowo,buziaki

      Usuń