z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

piątek, 11 stycznia 2013

Świat jak z bajki

U mnie dzisiaj bajkowo, świat zrobił się bielusieńki i jakby zaczarowany.Wciąż pada śnieg , jak tak dalej pójdzie to będzie niezła pierzynka. Wybrałam się do ogrodu by zrobić parę zdjęć taki sam zamiar miał mój pies Vip. Dokazywał,kulał się  i aportował kulę śniegu. Był ta zabawą bardzo zachwycony, ja z resztą też. Jak niewiele potrzeba by stać się dzieckiem .

Czerwone owoce berberysu wyglądają malowniczo pod śniegiem

Piękny rysunek ośnieżonych gałązek świerku


 Vip ze śnieżką w pysku




Taras w śnieżnej szacie



Owoce jabłuszka rajskiego, nieśmiało podjadane przez kosy

Zawiane latarenki,wieczorem będzie piękny widok

Bajecznie ośnieżony ostrokrzew






Słabo widać ale magnolię obsiadły ptaki i się dokarmiają

63 komentarze:

  1. Naprawdę bajkowo u Ciebie ja też mam taki widok z tarasu. U mnie jeszcze sarenki i bażanty przychodzą koło domu i objadają moje drzewka owocowe. Pozdrawiam i życzę miłego dnia Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto owinąć pnie drzewek sztywną folią w dziurki,szkoda drzewek.Pozdrawiam Zosiu,buziaczki

      Usuń
  2. Pięknie, biorąc pod uwagę, że u mnie szaro i słoneczko przebija tylko od czasu do czasu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W takiej scenerii zima wygląda wręcz sympatycznie i zapominam o tym,że przecież jest zimnooo :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. To prawda Vip to moja miłość, oj wolno mu wiele :)

      Usuń
  5. Piękna zima, moje psisko też lubi ganiać za śnieżkami:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu buziaczki,na śniegu zawsze go śniegiem nacieram ,uwielbia takie zabawy,pozdrawiam

      Usuń
  6. Rzeczywiście jak w bajce .... u nas podobnie :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się nacieszyć bo nie wiadomo jak długo będzie tak ładnie i biało.Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. Ależ masz piękny ogród, rzeczywiście bajkowo :-) Zazdroszczę Ci tego zagęszczenia drzew i krzewów, u mnie jeszcze sporo czasu potrzeba zanim tak będzie.
    A te domki na parapecie? Pokaż je kiedyś :-)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko doczekasz się, może kiedyś Ci pokaże zdjęcia tego ogrodu po nasadzenie,czasem myślę to niemożliwe,że tak porosło.O domkach pisałam w grudniu post"Zimowa wioska". Pozdrawiam ,buziaczki

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. To ta piękniejsza strona zimy,pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Niewiarygodne, że jeszcze trzy dni temu i u mnie było tak pieknie...
    Wspaniałe widoki;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie i do Ciebie wróci zima,tak zapowiadają,buziaczki

      Usuń
  10. Sielsko, anielsko... Jak z bajki:)
    Widok za oknem pasuje Ci di banerka:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. o matko ależ pięknie widoki nam pokazałaś :-))

    ogród Twój zachwyca nawet zimą :-)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest pięknie ,tylko ,że teraz trzeba bedzie brać łopatę i poodśnieżac i pozrzucać z iglaczków.Ale na świerzym powietrzu trochę ruchu dobrze zrobi każdemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak na razie to będzie syzyfowa praca, sypie nieziemsko.Już dawno nie pamiętam takich opadów śniegu.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  13. Pięknie, magicznie, jak w bajce rzeczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Tak nam sypnęło, aż się serce cieszy,pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  15. Ale masz piękny ogród,cudowne zdjecia, u mnie też sypie,ale nie dziwie sie,bo chyba mieszkamy po sąsiedzku:))Powtórzę jeszcze raz,piękne są Twoje zdjęcia na banerku....nie mogę się napatrzeć na kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za tak miły komentarz myślę, że do rana nas zasypie jak będzie padać w takim tempie.Dobrze, że jutro sobota nie trzeba się z domku ruszać.Pozdrawiam serdecznie,bardzo cieplutko

      Usuń
  16. Twój ogród bez wątpenia można podziwiac o każdej porze roku! Faktycznie prezentuje się bajkowo ale tylko a może AŻ dlatego, że jest w nim tyle wspaniałych drzew i krzewów o które zawsze dbasz. Jest pięknie jak zawsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, teraz ubrał ogród śnieg,zrobiło biało i magicznie nawet pies co chwilkę prosi by wyjść na dwór.Bawi się na śniegu jak szczeniaczek,tak wpływa na nas ten biały puch.Przesyłam ci cieplutkie pozdrowienia,miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  18. I tym sposobem krajobraz za oknem dorównał temu na parapecie:)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie podsumowałaś,faktycznie mam teraz równowagę.Pozdrawiam bardzo ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie, biało i nawet Vipowi się spodobało:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak szaleje i w cale nie chce wracać do domu,pozdrawiam

      Usuń
  21. Piękne widoki, u mnie póki co szaro i brzydko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie i u Ciebie zrobi się pięknie.Dzisiaj jest jeszcze więcej śniegu,buziaki

      Usuń
  22. Musimy mieszkać po sąsiedzku bo i u mnie tyle śniegu. Zazdroszczę (pozytywnie)zieleni wokół domu.BAJECZNIE Pozdrawiam BeA

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzisiejszy poranek przyniósł jeszcze piękniejsze widoki,dosypało bardzo dużo
    śniegu,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana bajecznie u Ciebie, ogród cudowny a w tym zimowych puchu wygląda naprawdę jak z bajki. Masz śliczny banerek główny. Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuje bardzo.Dzisiejsze zdjęcia byłyby jeszcze bardziej bajkowe,pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  25. Naprawdę bajecznie jest u Ciebie.
    Pokrowce z poprzedniego posta są bajeczne i naprawdę romantyczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobra strona zimy, pozdrawiam i dziękuję za komentarz

      Usuń
  26. Krajobraz idealny do nakręcenia baśni,
    a renifery na tarasie boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam,u Ciebie w ogrodzie jest tak samo baśniowo,zdrówka życzę

      Usuń
  27. Masz zimę prześliczną, a ogród ma swój urok i zimą [u mnie o wiele mniej śniegu] pięknie jest w Twoim ogrodzie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  28. zima na całego jak u mnie od wczoraj Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię jak śnieg otula rośliny i wygląda to jak w bajce, ja jednak wolę bajkę wiosenną, kolorową. Na nią trzeba jednak poczekać i cieszyć się tymi, zimowymi widokami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja też zdecydowanie uwielbiam wiosnę i lato ale cieszę się chwilą.Pozdrawiam bardzo cieplutko

      Usuń
  30. A więc i my mamy Zimę :)
    Ładny ogród masz i chyba duży?
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę tego jest,do obrabiania.Prawda,że dawno nie było u nas tak śnieżnej zimy,buziaki

      Usuń
  31. JA praktycznie nie lubię zimy, ale wczoraj jakoś na opak wiele radości sprawiało mi odśnieżanie a potem szusowanie na nartach. Aż się sama dziwiłam, bo dawno już nie cieszyłam się tak zabawami na śniegu:) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda tak pięknie padający śnieg,który otula wszystko, budzi w nas małe dziecko i niech tak zostanie.Narty to dla mnie obszar nieznanych doznań,zazdroszczę troszeczkę tej umiejętności.Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  32. Wspaniale wygląda Wasz taras w takiej śnieżnej odsłonie. Ja już tak długo nie widziałam śniegu...

    OdpowiedzUsuń
  33. Na zdjęciach to ja takie obrazy mogę oglądać, albo przez okno :P Zmarzluch straszny jestem i za zimą nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie przepadam za zimą ale poddaję się takim cudnym widokom.Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  34. Odpowiedzi
    1. Chyba w całej Polsce mamy takie widoki a u mnie dalej sypie,buziaki

      Usuń
  35. Krásne zasnežené fotky.
    Pekný deň
    Jana

    OdpowiedzUsuń