z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

wtorek, 24 stycznia 2012

Moje wielkie-małe początki

Zamiłowanie do robótek ręcznych miałam od zawsze. Jako młoda dziewczyna szyłam dla siebie kreacje.

Połączenie pasji rękodzieła z życiem codziennym zaczęło się bardzo niewinnie... Patrząc na niemodne już i absolutnie mi zbrzydłe meble w jadalni postanowiłam wprowadzić jakieś zmiany. Z drugiej strony szkoda było wyrzucić krzesła i stół w doskonałym stanie, z litego drewna. Wpadłam na pomysł: szlifujemy i przyciemniamy drewno i zmieniamy tapicerkę! I tak się stało - oczywiście wszystko było zrobione samodzielnie! Pełna satysfakcji odnowiłam następnie komodę i kilka innych przedmiotów. A meble cieszą nas do dziś!

Dlatego też postanowiłam założyć bloga, na którym mogłabym podzielić się ze światem swoją pasją.
Tworzę meble w stylu shabby-chic, materiałowe i drewniane ozdoby do dekoracji i inne ręcznie robione artykuły.

Będę starać się sukcesywnie przedstawiać Wam moje realizacje, licząc na szczere opinie.

8 komentarzy:

  1. Witaj-miło zobaczyć Cie w naszej blogowej rodzinie. Bardzo fajnie ze masz swoje pasje z którymi będziesz sie z nami dzieliła. Juz nie mogę sie doczekać na pierwsze zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skusiałąś mnie nagłówkiem bo uwielbiam piwonie a tutaj niespodzianka, szykuje się coś pięknego, będę obserwować i kibicować!:D Gratuluję swojej firmy! pozdrawiam anielsko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w klubie uzależnionych od zapachu piwonii.Jestem zdania,że ten anielski zapach bije na głowę wszystkie róże .

      Usuń
  3. Witaj,mi też bardzo podobają się meble bielone, patynowane i wszelkie dodatki, drobiazgi , które dodają w naszym życiu odrobinę radości i dla oka i dla ducha. Widzę, że zaczęłyśmy niemal w jednym czasie tworzyć bloga, obiecuję tu zaglądać i zapraszam do siebie! Pozdrawiam gorąco w ten mroźny poranek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło,że odwiedziłaś moje skromne progi. Na pewno będę zaglądała do Ciebie widzę ,ze lubimy podobne klimaty

    OdpowiedzUsuń
  5. mojeMajestaty pozdrawiają Zapach piwonii!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny blog, przeczytalam caly z wielka przyjemnoscia i chetnie bede tu zagladac! Piekny ogrod, kwiaty - tez uwielbiam piwonie. Wspaniale inspiracje, sliczny domek i otoczenie. Pozdrawiam autorke bloga, Ela

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki piękny komentarz,sama nie wiem co odpowiedzieć. Tu na blogu jest moje życie, które kocham,dom i ogród,który uwielbiam.Serdecznie dziękuję za tak ciepłe słowa i pozdrowienia, do miłego zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń