z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

czwartek, 15 marca 2012



Moje Pierwsze wyróżnienie

Jestem bardzo szczęśliwa i dziękuję za wyróżnienie jakie otrzymałam od Baloski /baloska.blogspot.com/
Byłaś jedna z pierwszych obserwujących mój blog,mamy wspólne zainteresowania i często się odwiedzamy
Moje pierwsze kroki ,stały się łatwiejsze gdy dziewczyny poprzez swoje komentarze utwierdzały ,że warto pisać i zacieśniać kontakty. Pozdrawiam bardzo ciepło.



          



8 komentarzy:

  1. Cieszę się, że mogłam sprawić Ci radość. Fajnie w tym blogowym świecie:)))Dziękuję że do mnie zaglądasz:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wyróżnienia :)) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję wyróżnienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo cudowny jest ten nasz blogowy światek;)cieszy każde miłe słowo a i nie miłe bywa cenna radą...gratuluję wyróżnienia i witam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, twoje piwonie są piękne, ja też je uwielbiam. Ładne cudeńka szyjesz i fajnie tu u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piwonie baaardzo lubię więc miło mi tu u Ciebie :) teraz będę na pewno zaglądać :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wyróżnienia :)

    Dziękuję za odwiedziny, bo dzieki temu tu trafiłam.

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W wolnej chwili, musisz wyróżnić 5 osób, których liczba obserwatorów nie przekroczyła 200 i to wszystko:)))))))

    OdpowiedzUsuń